"Rīgas satiksme" divu nedēļu laikā statusu e talonā pagarinājusi 15675 Rīgas skolēniem un skolotājiem
No šī gada 2.septembra "Rīgas satiksmes" pārvietojamie klientu apkalpošanas centri devās uz visām Rīgas teritorijā esošajām vispārizglītojošajām skolām, kur divu nedēļu laikā atlaižu statusu e talonā pagarināja 13806 skolēniem un 1869 skolotājiem, kopumā apbraukājot 102 skolas.
Pirmajās septembra nedēļās "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros jaunus e talonus noformējuši 4203 pirmklasnieki un skolēni, kuri līdz šim Rīgā nebija mācījušies. Tāpat "Rīgas satiksme" saņēma 53 kolektīvos pieteikumus personalizētā e talona saņemšanai.
Jau trešo gadu pēc kārtas "Rīgas satiksmes" pārvietojamie klientu apkalpošanas centri dodas uz visām Rīgas skolām, lai skolēniem un skolotājiem atvieglotu iespēju saņemt pienākošās atlaides braukšanai sabiedriskajā transportā. Izbraucieni uz Rīgas skolām tika organizēti katru darba dienu, un šajos izbraucienos šogad kopumā devās 10 pārvietojamie klientu apkalpošanas centri.
"Rīgas satiksmes" Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Dagmāra Ruka: "Mūsu darbinieku izbraukumi uz skolām veicināja Klientu apkalpošanas centru darbību – skolēniem nebija jāstāv rindās, lai pagarinātu izglītojošo statusu. Skolas atsaucīgi uzņēma Rīgas satiksmes darbiniekus un izteica vēlmi arī nākamgad saņemt šādu pakalpojumu."
"Rīgas satiksmes" pārvietojamie klientu apkalpošanas centri no 16. septembra dodas uz augstskolām, lai statusu pagarinātu studentiem.
Atgādinām, ka mācību iestādēs statuss tika atjaunots vispārizglītojošo skolu skolotājiem, 4. klašu, 5. klašu un 10. – 12. klašu skolēniem, kuriem ir personalizētais e talons. (2. – 3. un 6. – 9. klašu skolēniem statuss tika automātiski atjaunots atbilstoši dzimšanas gadam). Taču skolēniem, kuri mācības uzsāka 1. klasē vai līdz šim Rīgā nebija mācījušies un viņiem nebija e talons, "Rīgas satiksme" aicināja šo skolēnu skolas iesniegt kolektīvos pieteikumus e talona saņemšanai. Tiem skolēniem, kuri nav saņēmuši e talonu vai nav pagarinājuši statusu, jādodas uz kādu no klientu apkalpošanas centriem.
Plašāku informāciju par e talonu un pieteikšanos tā saņemšanai var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.